14.2.2014

Tiedote junioreitten vanhemmille

Tiivistelmä 13.2. järjestystä vanhempainillasta

Hei

Eilisessä vanhempainillassa sovimme yhdessä, että ensi viikolla (vko 8) ei pidetä junioreitten harjoituksia. Tauko koskee siis peruskurssin, Nyrkkeilykoulun ja Junnukilparyhmän tunteja.

Mikäli ilmaiselle peruskurssille osallistunut lapsi haluaa jatkaa nyrkkeilyharrastusta Nyrkkeilykoulussa, tulisi hänen ilmoittautua ja rekisteröityä seuramme jäseneksi nettisivuiltamme www.taenyrkkeily.fi (oik. yläreuna).

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi laskun, jonka loppusumma on koko kaudesta. Peruskurssilta siirtyvät lapset maksavat kuitenkin vain jäljelle jäävästä ajasta, eli 60 euroa.

Nyrkkeilykoulu tulee muuttumaan ensi syksystä lähtien siten, että uusia koululaisia otetaan mukaan vain kerran vuodessa. Tämä helpottaa kausisuunnitelmien laatimista, antaa edistyneemmille mahdollisuuden jo vähän vaativampiin harjoituksiin ja sitä kautta toivoaksemme saa lapset jatkamaan nyrkkeilyn parissa pidempäänkin.

Nuorten leiri järjestetään tänä vuonna 17. - 18.5., josta on jo tieto nettisivuillamme. Koko jaoston yhteinen kauden päätöstapahtuma pidetään la 31.5.2014 Urheilukeskuksessa.

TaE Nyrkkeilyn viime vuonna aloittama projekti Sinettiseura-merkin saamiseksi on edennyt aikataulussaan. Yhtenä osana kriteereistä on ollut laatia jaostollemme omat arvot. Nämä julkaistaan nettisivulla vielä kevättalven aikana. Tämän jälkeen arvoista ja niiden toteutumisesta toiminnassamme keskustellaan erikseen kilpa-, kunto- ja junioriryhmissä sekä tietenkin junioreitten vanhempien kanssa. Yhteistyötä vanhempien kanssa toivomme erityisesti marraskuun lopussa järjestettävissä omissa nyrkkeilykisoissamme, jossa taatusti riittää talkootyötä kaikille. Seuramme juniorit pääsevät osallistumaan kisojen järjestämiseen erilaisissa pienissä, mutta tärkeissä tehtävissä. Tästä vielä lisää myöhemmin.

Tärkein viestintäkanavamme on nettisivut, jota kannattaa seurata. Lisäksi tiedotamme toiminnastamme Facebook-ryhmissämme, joista Tae Nyrkkeily on seuran virallinen fani-sivu ja Tapanilan Erä Boxing  -suljettu ryhmä jäsenille. Varsinaisia uutiskirjeitä emme lähetä.

Toivomme kovasti saavamme palautetta toiminnastamme, sillä ilman sitä on vaikea kehittää jaostoamme kaikkia jäseniämme parhaalla mahdollisella tavalla palvelevaksi hyväntuuliseksi ja mukavaksi nyrkkeilyseuraksi.

Terveisin

Päivi ja Jari